14/11/2020

Beste Lionsvrienden,

Steeds meer mensen winkelen online. Niet alleen tijdens deze Corona periode of in de decembermaanden, maar het hele jaar door. Vaak doen we dit direct bij de webshop waar we iets willen bestellen, zonder er verder bij na te denken. Dit kan verstandiger!

Wanneer je iets online wilt kopen kun je dit voor steeds meer winkels via www.lionsportal.nl doen. Als je naar deze website gaat zie je een (groeiend) aantal winkels waar je jouw inkopen kunt doen. Door hiér te kopen betaal je niets meer, maar je steunt wel een goed doel van onze Lions club, t.w. het Lucky Lion Altena Corona Hulpfonds. De winkel waar jij jouw inkopen doet ondersteunt de goede doelen, waar wij ons voor inzetten, door een percentage van de omzet af te staan via dit Lions portaal.

Hoe werkt het? Je gaat naar www.lionsportal.nl en je kiest Lionsclub Werkendam uit de lijst van clubs die je kunt ondersteunen. Je selecteert de winkel waar je jouw inkopen wilt doen en je wordt direct naar die website geleid, waar je gewoon, zoals altijd, je aankoop kunt doen en je bestelling kunt afrekenen. Zo simpel is het.

Het zou fantastisch zijn als je jouw aankopen voortaan op deze manier doet, maar het zou nog mooier zijn als je jouw familie, vrienden, kennissen en collega’s ook op deze manier hun inkopen kunt laten doen en daarmee onze goede doelen steunen. Vergeet niet erbij te vertellen dat ze Lionsclub Werkendam moeten kiezen als de club die ze willen ondersteunen.

Veel (inkoop)plezier gewenst!

Lions groeten,